Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2017

Παρουσίαση ''ΚΑΛΕΝΤΑΡΙ 2017''

.....Θεοχάρη Βρεττού....

Λίγο πριν ξημερώσει το νέο έτος
θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους ένα ευτυχισμένο έτος, δημιουργικό, γεμάτο χαρές, με νέες εμπειρίες, να αφήσουμε στην άκρη όλα τα προβλήματα και να μοιράσουμε απλόχερα την αγάπη μας.

Με υγεία πάνω από όλα.

 Αισίως φτάσαμε στο 7ο κατά σειρά ημερολόγιο ή όπως χαϊδευτικά το αποκαλώ «Καλεντάρι». 7 χρόνια, 7 διαφορετικές ιδέες για το θέμα κάθε ημερολογίου και κάθε φορά είναι σαν να το κάνω για πρώτη φορά.

 Προσπαθώ κάθε φορά να ξεπερνάω με κάθε καλεντάρι το προηγούμενο και σαν καλλιτέχνης και σαν δημιουργός και σαν άνθρωπος καθώς μου δίνεται η δυνατότητα να γνωρίζω νέους ανθρώπους που θέλουν να μοιραστούν το όραμα μου είτε σαν μοντέλα ή προσφέροντας απλόχερα την βοήθεια τους. Φέτος αποφάσισα το θέμα του ημερολογίου να είναι οι παγκόσμιες ημέρες.

 Όταν έκανα την έρευνα δεν φαντάστηκα ότι υπήρχαν τόσες πολλές παγκόσμιες ημέρες, άλλες σημαντικές άλλες όχι τόσο, αλλά σαν δημιουργό μου γέννησε πολλές ιδέες στο μυαλό μου για το πώς να το υλοποιήσω. 

Πολλές σκέψεις, πολλές ιδέες, πολύ υλικό.

 Δυστυχώς κάποιες ιδέες δεν μπόρεσαν να υλοποιηθούν είτε επειδή δεν ήταν τεχνικά εφικτό ή διαδικαστικά, ή είτε επειδή μου ήρθε μια καλύτερη ιδέα που αντικατέστησε μια άλλη. Για κάθε μήνα επέλεξα από μία παγκόσμια ημέρα. 


Προσπάθησα να βάλω τις πιο σημαντικές όπως η ημέρα κατά του Aids, η παγκόσμια ημέρα κατά του ομοφοβισμού ή κατά του εκφοβισμού. 

Επίσης επέλεξα ημέρες που μου έκαναν εντύπωση ή της βρήκα καλλιτεχνικά ενδιαφέρουσες όπως η ημέρα των ΑΤΙΑ ή ημέρα του χιονιού. 

Μετά από δύο μήνες έρευνας και εργασίας, κυρίες και κύριοι είμαι στην ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσω το «ΚΑΛΕΝΤΑΡΙ 2017». 

Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω όλα μου τα μοντέλα ή αλλιώς τα καμάρια μου όπως χαϊδευτικά τα αποκαλώ που μοιράστηκαν το όραμα μου και τσαλάκωσαν την εικόνα τους για την δημιουργία. 


Θα ήθελα να αναφέρω ονομαστικά το κάθε καμάρι μου με την σειρά που εμφανίζονται στο ημερολόγιο. 
Τα καμάρια μου είναι τα εξής: ΜΑΡΙΝΑ ΠΙΡΒΕΛΙ, ΔΗΜΗΤΡΑ ΡΟΥΣΣΟΥ, ΜΑΝΩΛΗΣ ΞΗΡΟΥΧΑΚΗΣ, ΙΩΑΝΝΑ ΡΟΜΠΑ, ΙΡΕΝΕ ΡΕΒΑΖΙΣΒΙΛΙ, ΕΛΙΝΑ ΑΝΔΡΙΟΛΑ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΝΤΟΣ, ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΛΛΙΑΝΙΔΗΣ, ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΕΩΡΓΑΤΣΩΝΑΣ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΣΟΦΙΚΙΤΗΣ, ΕΥΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ
 και στο εξώφυλλο σας παρουσιάζω τον εαυτό μου (!!!!!). 

Επίσης θα ήθελα για τέλος να ευχαριστήσω όλους τους χορηγούς, παλαιούς και νέους, που για άλλη μια χρονιά πίστεψαν σε μένα και στο όραμα μου. 

Χωρίς την πολύτιμη βοήθεια τους δεν θα μπορούσε να κυκλοφορήσει το νέο ημερολόγιο. 

Θα ήθελα να αναφέρω εδώ και τους χορηγούς και πάλι με την σειρά που φαίνονται στο ημερολόγιο: Οι χορηγοί μας είναι οι εξής: παιδότοπος HOCUS POCUS, υποδήματα SHOES BANK, υποδήματα ΓΚΟΥΛΗΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ SHOES, ταβέρνα ΟΙ ΦΟΙΝΙΚΕΣ, το εργαστήριο ζύμης BAKERY LAB & COFFEE LAB, το καφέ – μπαρ THE CLAXONS, ταχυφαγείο MR. SOUVLAKI, κρεπερί IL GUSTO, καφέ – μπαρ CAFÉ BAR RR, και τέλος το μπαρ SUGAR LOUNGE. 
Και πάλι σας ευχαριστώ. 
Ελπίζω να μην σας κούρασα και να ευχηθώ για άλλη μια φορά καλές γιορτές και να κλείσουμε ραντεβού για το επόμενο Καλεντάρι.

Με εκτίμηση 
Θεοχάρης Βρεττός
Δεκέμβριος 2016
Καλλιτεχνικός Πνευματικός Σύλλογος Αιγάλεω

Τηλ : 6932 97 48 16  -  6955 00 42 38  -  6934 89 71 88
Διεύθυνση ; Μίνωος 1 και Προόδου [6ο ΓΕ.Λ. Αιγάλεω]