Κυριακή 23 Απριλίου 2017

Ποιος είναι ο Θωμάς ;;; Ανάθεμα κι αν ξέρω !!!


Κυριακή του Θωμά σήμερα...

Μέρα που είναι, είπα κι εγώ,
ως ποδοσφαιρόφιλος αλλά και ως εκπαιδευόμενος δημοσιογράφος...
να γράψω κάτι.....σχετικό, μα με τι άλλο ;;;

Με τον Θωμά !!!  Ποιος είναι ο Θωμάς ;;;  Ανάθεμα κι αν ξέρω !!!

Έχω διαβάσει τόσα πολλά,  έχω ακούσει πολλά περισσότερα,  έχω φανταστεί τα φοβερότατα !!!

Λοιπόν, ''μέσες-άκρες'' και για όσους ''δεν έχουν ιδέα'', αναφέρω πως σύμφωνα με
λαϊκές αφηγήσεις-φήμες, άρθρα, αφιερώματα, ρεπορτάζ, μαρτυρίες....κ.τ.λ...κ.τ.λ...κ.τ.λ...
ο Θωμάς Μητρόπουλος αναφέρεται ως ο βασικός άνθρωπος που άλλαξε, παντελώς,
την εικόνα του ελληνικού ποδοσφαίρου, τα τελευταία 21 χρόνια.

Για μένα, κοινωνιολογικο-ποδοσφαιρικά...σίγουρα ''κατάφερε''...
ο Έλληνας ποδοσφαιρόφιλος, να λέει την λέξη ''Θωμάς'' και
να μην εννοεί τον Θωμά Μαύρο, αλλά εκείνον.

Επίσης, ''κατάφερε''...
ο άλλος, να λέει την λέξη ''Μητρόπουλος'' και
να μην εννοεί τον Τάσο Μητρόπουλο, αλλά εκείνον.

Από εκεί και πέρα...
ως λάτρης αθλητισμού και ειδικότερα ποδοσφαίρου, εραστής ονείρων αλλά και
πιθανότατα, γραφικο-ρομαντικός όπως μου λεν, φίλοι και γνωστοί,
με αφορμή την ονομαστική εορτή του ''Θωμά'' και με κύριο αίτιο, την ενασχόληση μου με την δημοσιογραφία, γράφω κι εγώ την δική μου, μαρτυρία-άποψη-αίσθηση....

Με τον Θωμά Μητρόπουλο, έχω μιλήσει όλες κι όλες, 2 φορές στην ζωή μου....

Η πρώτη συνάντηση ήταν,
ελάχιστες μέρες μετά την πρόκριση-θρίαμβο του Αιγάλεω επί του Παναθηναϊκού,
στους προημιτελικούς αγώνες κυπέλλου Ελλάδας, την περίοδο 2002-03.
Ήταν σε μία προπόνηση της ομάδας στο γήπεδο ''Σταύρος Μαυροθαλασσίτης'',
εκμεταλεύτηκα το γεγονός πως υπήρχε απειροελάχιστος κόσμος και
φυσικά, όπως εγώ έτσι κι ο ίδιος, ήμασταν σε ευδιάθετη κατάσταση....
Τον πλησίασα, δεν με γνώριζε φυσικά.
Μονολογούσε διάφορα, σε χαλαρή διάθεση, με
έμμεση πρόθεση βέβαια, να τον ακούσουν όσοι, λίγοι, βρίσκονταν κοντά του.
''Πετάχτηκα στο ξαφνικό'' και του λέω :
''Θα σε παραδεχθώ εάν νικήσεις και τον Ολυμπιακό, σε παιχνίδι βαθμολογικής σημασίας !!!''
Εκείνος χωρίς να με κοιτάξει κατά πρόσωπο, απλώς με φευγαλέες-κλεφτές ματιές,
απάντησε : ''Μην βιάζεσαι, θα γίνει κι αυτό !!!''.

Η δεύτερη συνάντηση ήταν,
πολύ πρόσφατα, σε εκδήλωση στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αιγάλεω,
για την κοπή πίτας της τοπική οργάνωσης Ο.Ν.ΝΕ.Δ. Αιγάλεω.
Αν και προσπάθησε να περάσει απαρατήρητος, εγώ άμεσα, εντόπισα το ίχνος του ...
ενημέρωσα συνεργάτες μου να τον φωτογραφίσουν,
ως ''γάτα'', το αντιλήφθηκε άμεσα και κινήθηκε ευέλικτα ώστε
να προστατευθεί από τον φωτογραφικό φακό.
Σίγουρα, εκείνη την στιγμή ''χαλάστηκα'' αλλά όταν το ξανασκέφθηκα, αποφάσισα να
σεβαστώ την πρόθεση του και να ''κάνω κατά μέτωπον επίθεση !!!''
Την στιγμή που απομακρύνθηκε με την παρέα του, σε
διπλανό, εσωτερικό χώρο της κεντρικής αίθουσας....
τον πλησίασα σαν να ήταν φίλος μου από παλιά, τον καλησπέρισα,
του μετέφερα χαιρετισμούς ενός θείου μου,
με τον οποίον, υπήρξαν παιδικοί φίλοι στην Αναγέννηση, στο Αιγάλεω παλιά.
Εκείνος έδειξε να ενθουσιάζεται κι εγώ μη αφήνοντας την ευκαιρία να πάει χαμένη...
''του πέταξα στα μούτρα'' την δημοσιογραφική κάρτα μου.
Δεν ξέρω εάν έπαιξε ρόλο, η φιλία με τον θείο μου αλλά
εκείνος μου έσφιξε το χέρι, θερμότατα και μου έδωσε κι εκείνος,
την δική του κάρτα.

Αυτά ως προσωπικές μαρτυρίες.....


Πάμε τώρα, στην άποψη-αίσθηση μου....

Εδώ θα ''σας χαλάσω'' λίγο....

Έγραψα αρκετά γύρω από την άποψη-αίσθηση μου,
μετά τα έσβησα, μετά τα ξαναέγραψα, μετά τα διόρθωσα και....
τέλος τα έσβησα.......παντελώς !!!

Ο λόγος, σαφέστατος και πραγματικός....

ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ποιος είναι  !!!

ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ με τι ασχολείται...

ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ εάν αυτός ευθύνεται γι' αυτά που τον κατηγορούν ή γι' αυτά που τον θαυμάζουν...

ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ εάν έκανε καλό ή κακό στην ομάδα μου [Αιγάλεω]...


ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ποιος είναι ο Θωμάς Μητρόπουλος !!!


Μια μέρα, ίσως μάθω....

τότε, θα γράψω...